Hvad er MyCompany?

Din virksomheds enkle videndelingssystem

MyCompany understøtter din virksomheds videndeling og gør det let for dig at finde alle de informationer du finder i Myworld.

Invester i et enkelt videndelingssystem, der sikrer, at I aldrig spilder tid på dobbeltarbejde.

Med et Business eller Business+ medlemskab får I adgang til MyCompany, hvor jeres fremtidige videndeling foregår.

Læs mere om vores forskellige medlemskaber her

[link til webshop]

  • Skab overblik over den viden I har

  • Find og del ny viden

  • Værktøjer, skabeloner etc. samlet ét sted, hvor I let finder dem igen

  • Del relevante filer med hele eller dele af virksomheden

 

Minimer mængden af irrelevante informationer, og del let informationer, med dem du arbejder tæt samme med. Uden at dine private modeller og filer forstyrrer dine kolleger.

Intern videndeling med MyCompany

Vi har inddelt MyCompany så videndelingen tilrettelægges optimalt.

MyCompany er hele virksomhedens fælles videndelingscentral. Her lægges den viden alle har brug for.

MyTeam lader dig invitere kolleger med i et team og booster jeres fælles sprog, viden og effektivitet.

 

 

Features

  • Upload eget materiale eller del materiale direkte fra LederIndsigt.dk

  • Opret lige så mange teams du har lyst til

  • Inviter kolleger til dine teams og saml hurtigt jeres vigtigste dokumenter ét sted

  • Upload f.eks. jeres personalehåndbog så alle medarbejdere har let adgang til den