Salg, marketing og kommunikation

Hvor mange likes får din virksomhed på Facebook?

Tøjproducenten Danefæ og Ruths Hotel i Skagen har begge oplevet succes på baggrund af en helhjertet Facebook-indsats, og Lederindsigt har talt med dem begge om, hvad det betyder for dem at være aktive på det sociale medie.

Storytelling: Fortæl de gode historier og få succes

Det er vigtigt at finde de gode historier og få dem fortalt, da det er ud fra dem, at PR, markedsføring, ledelse, etik, personaleforhold osv. kan fortælles. Et godt brand skabes på samme måde af virksomhedens historier, og det stærke brand er med til at adskille virksomheden fra konkurrenterne.

ParadIS går ikke på kompromis med smagen

Vanilje, lakrids, ferrero rocher, champagnesorbet med jordbær... Løber dine tænder også i vand? Det har det gjort på rigtig mange. På 12 år, er ParadIS’ omsætning gået fra 0 kr. til nu knap 100 mio. En af hemmelighederne er netop smagen, som de ikke går på kompromis med.

Den der er tættest på gæsten har bolden

Fårup Sommerland er kåret til verdens tredje bedste familiepark og Nordens bedste sommerland. Målrettet investering i at undersøge gæsternes tilfredshed, i værtsskabskurser til medarbejderne samt i interne konkurrencer i god service har givet flere gæster og bedre omsætning.

Lego: Ofte må du handle før du tænker

Executive Vice President, Marketing ved LEGO, Mads Nipper, giver sine bud på væsentlige elementer i international markedsføring. Vi taler om værdier, kundeforståelse, produktsortiment, fuldt værdikædeansvar, markedstilgang, kanalvalg og lederskab.

Der skal sidde gode købmænd bag skærmen

Dét var en af hovedpointerne, da LederIndsigt talte med Peter Boris Kreilgaard, Head of Marketing, coop.dk. Vi talte om af få succes med digital marketing, hvordan Coop differentierer sig for at kunne hamle op med konkurrenter som Amazon og om hvorfor det ikke er nok "bare" at have en webshop.