Derfor er det mere sandsynligt, at du køber, hvis du handler fra din iPad

Vi har en tendens til at forøge værdien på en genstand, når vi ejer den. Psykologer kalder dette for ”endowment effekten”. Den er tilstede i selv trivielle ting som kaffekopper og chokoladebarer, som en person lige har modtaget i et laboratorium. Disse lidt irrationelle nylige ejere vil have langt flere penge for kaffekoppen, end mere rationelle købere er villige til at betale for dem.

Få adgang til denne side – opret dig som medlem

Meld dig ind nu og få ubegrænset adgang til din egen værktøjskasse med ledelsesværktøjer, videoer og artikler.

Business
medlemskab
Kr. 1.975,- /år

(ekskl. moms.)

For:

  • Virksomheder

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases
Business+
medlemskab
Kontakt for pris

Kontakt salg:
info@lederindsigt.dk

For:

  • Ledergrupper med mere end 5 nøglepersoner

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases

Kommende features:

  • Intern vidensdeling - upload og del dokumenter i gruppens eget forum på lederindsigt.dk

Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få adgang til HELE Lederindsigt.dk i 3 uger.