Guide til den gode telefonsamtale (og salg)

Fundamentet for alle gode samtaler er, at de foregår fra menneske til menneske. Hvis du ønsker at have gode telefonsamtaler, skal du være det menneske, du er. Her kommer 7 trin til den gode telefonsamtale. Hvert eneste trin er lig med en indsats, der ligger udover hvad de fleste gør - lad det aldrig være dig, der benytter den lette løsning og spilder tid og energi i begge ender af samtalen.

Få adgang til denne side – opret dig som medlem

Meld dig ind nu og få ubegrænset adgang til din egen værktøjskasse med ledelsesværktøjer, videoer og artikler.

Business
medlemskab
Kr. 1.975,- /år

(ekskl. moms.)

For:

  • Virksomheder

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases
Business+
medlemskab
Kontakt for pris

Kontakt salg:
info@lederindsigt.dk

For:

  • Ledergrupper med mere end 5 nøglepersoner

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases

Kommende features:

  • Intern vidensdeling - upload og del dokumenter i gruppens eget forum på lederindsigt.dk

Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få adgang til HELE Lederindsigt.dk i 3 uger.