Bliv bedre til at researche viden om dine kunder
I forbindelse med et innovationsprojekt kan det være nyttigt at have detaljeret viden om dine kunder. For at få denne viden, må du i gang med at researche. Det kan du gøre på flere forskellige måder. Her kan du læse om fire forskellige metoder; etnografisk interview, observation, fotodagbog og ekspertinterviews.
Få adgang til denne side – opret dig som medlem
Meld dig ind nu og få ubegrænset adgang til din egen værktøjskasse med ledelsesværktøjer, videoer og artikler.
Business medlemskab |
Kr. 1.975,- /år
(ekskl. moms.)
|
For:
Indhold:
- Ubegrænset adgang til indhold
Inkluderer også:
|
Business+ medlemskab |
Kontakt for pris
|
For:
- Ledergrupper med mere end 5 nøglepersoner
Indhold:
- Ubegrænset adgang til alt indhold
Inkluderer også:
|
Nyhedsbrev
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få adgang til HELE Lederindsigt.dk i 3 uger.