Gennem 12 år arbejdet som konsulent for virksomheder i DK + en række andre lande. I gang med certificering som grafisk facilitator Certificeret inden for erhvervspsykologi Kurser ved Center for Creative Leadership, USA Management Center Europe Master Class i skuespil Uddannet folkeskolelærer
Tidligere ansat i LEGO Koncernen som Director Communication – LEGO Education.
Linjeofficer i Hæren (10 år) (Kaptajn) Operativt chefvirke både indland og udland Uddannet og trænet yngre officerer i forsvaret. Faldskærms- og patruljeuddanelse ved Jægerkorpset.
DPU – pædagogik og psykologi. Internationalt certificeret vedr. lærings- og arbejdsstile. Internationalt certificeret vedr. TPI, TCI og CPQ. Internationalt certificeret vedr. LEGO Serious Play.
10 års erfaring som konsulent og ejer af konsulent- og kursusvirksomheder (offentlige og erhvervskunder både indland og udland).
Mette Bugge er selvstændig konsulent, uddannet Human Ressource Manager og har en baggrund indenfor rekruttering og personaleledelse. I dag beskæftiger hun sig primært med facilitering af processer, undervisning og sparring i både offentlige og private virksomheder. Her introducerer hun ledere og medarbejdere for konkrete værktøjer, som kan hjælpe dem til at træffe de rigtige valg i en travl hverdag. Som underviser er Mette engageret og levende - og hun er god til at skabe den kobling mellem teori og praksis, der gør det muligt for den enkelte at omsætte mål og ønsker til konkrete indsatser i hverdagen.
Thomas Børve er partner i konsulenthuset Implement Consulting Group, som hjælper virksomheder med at implementere forandringer. Han arbejder som ledelsesrådgiver og konsulent i danske og internationale virksomheder, med fokus på sales excellence og ledelse af transformationer. Thomas har en kandidat grad i international økonomi samt en HD i organisation og ledelse og har praktisk erfaring med salg og ledelse fra en række danske og internationale virksomheder.
Flemming Christensen er blandt de førende eksperter i verden inden for Enneagrammet, der bl.a. beskriver, hvordan ledere udvikler sig til originale og autentiske ledere samt hvordan teams bliver robuste og solide enheder, der kan modstå forandringer og pres.
Han er forfatter til 14 bøger og har uddannet ledere hos mange store danske virksomheder. I mere end to årtier har han sat den originale, autentiske og passionerede leder på dagsordenen og ledende virksomheder uden for Danmark er nu også ved at få øje på kombinationen mellem business excellence og personal excellence. Flemmings succes i erhvervslivet handler sikkert også om, at han selv er entreprenør og erhvervsmand samtidig med at han studerer zen buddhisme og løbende uddanner sig hos førende eksperter inden for lederskab, teamudvikling og personlig udvikling.
Jeg har været Area Sales Manager, Sales Manager, Sales & Marketing Manager, Marketing Director, Managing Director, Intern Sælger og Flaskedreng. Har været bosat i England og Frankrig. Haft ansvar for, og opstarte af salgskontorer og sælgere i Europa, USA og Latinamerika. Fra 1996 til 2006 rejste jeg 130-160 dage om året verden tynd og solgte til stort set alle slags folkeslag og kulturer. Udgav bogen ”salgets virkelighed” i januar 2012 og der er flere bøger på vej. Ejer SalgsPiloterne og forlaget Concorazon.
Peter er en fremsynet projekt- og forandringsleder, der igennem mere end 15 år har demonstreret gode resultater i forbindelse med implementering af large-scale IT projekter. Fokusområder er design og implementering af effektivt projekt set-up, benefits realisation samt forandringsledelse. Peter har siden 2007 undervist i Prosci's metode og værktøjer indenfor forandringsledelse.
MA i kinesisk og kommunikation og kultur. Proces konsulent. Har beskæftiget mig med Kina gennem de sidste 20 år. De seneste 8 år har jeg arbejdet med udvikling og formidling af kulturtræningsforløb, global mindset træning, expat træning samt dansk og kinesisk kulturtræning. Jeg er direktør i C3 Consulting hvor vi arbejder med knap 30 lande rundt omkring i verden og er derfor også daglig leder for ca 20 trænere samt primære kontaktperson til vores kunder. Privat er jeg mor til 2 og elsker klippeklatring.
Renata – ejer af edsbjerg, rådgiver virksomheder, som arbejder med strategisk udvikling af mennesker og forandringsprocesser, hvor hun sammen med sine samarbejdspartnere har gennemført store organisationsforandringer, faciliteret strategiprocesser, gennemført lederudvikling og implementeret kommunikationsstrategier. Renata er kendt for sit nærvær i kunderelationerne, og for at udfordre ledere og medarbejdere i de processer og udviklingsprojekter hun faciliterer. Hun ved, fra mange års erhverserfaring, at implementeringensfasen er kritisk for forandringsprojekters succes. Renata er uddannet master i NLP kommunikation, coach, psykoterapeut, enneagramrådgiver og procesleder med afsæt i systemisk teori. Kombineret med mange års erhvervserfaring giver det hende et særligt indblik i hvordan mennesker performer i deres job og hvordan organisationer geares til strategisk forandring gennem udnyttelse af menneskelige kompetencer.
Jesper Elling er en af de mest efterspurgte ledelseseksperter i Norden, og hans opfordring til at sætte mål, man end ikke selv ved, hvordan man skal nå, er unik. Jesper Elling har været succesfuld ledelsesrådgiver i mere end 15 år og har arbejdet med top- og mellemledere i Skandinaviens Top-100 virksomheder. I 2008 stod Jesper i spidsen for det projekt, der vandt den danske Konsulentpris i kategorien ”Lederudvikling”. Han er kendt for sine uforbeholdne ambitioner, der resulterer i markante resultater hos kunderne.
Helen Eriksen er erhvervspsykolog, BA i økonomi, forfatter, foredragsholder, executive coach med 25 års international erfaring som forandrings- og trivselsekspert med helhedsorienteret fokus på forandringsprocesser, hvor mennesket er i centrum og der lægges vægt på bæredygtig vækst og innovation både menneskeligt og økonomisk.
Specialiseret i HR og ledelsesudvikling indenfor rammerne af den positive psykologi, herunder anerkendende styrkebaseret ledelse. Bistår virksomheder med indsigt i det nye ledelsesparadigme.
Mere end 20 års erfaring indenfor HR, leder- og organisations-udvikling. Baggrund som HR-Chef i IT-branchen og de seneste 10 år som selvstændig HR og Management Konsulent. Uddannet Cand. mag i dansk og psykologi fra Københavns Universitet. NLP og DISK certificeret.
Lisbeth er selvstændig coach og konsulent med speciale i stresshåndtering. Hun er uddannet mindfulness-træner og har et grundigt kendskab til brugen af mindfulness i forhold til ledelse og stresshåndtering. Lisbeth er kendt for sit store nærvær samt sin passion for at udvikle Helstøbte Ledere, der forstår at integrere nærvær, retning og hjerte i deres lederskab. Lisbeth har hjulpet hundredvis af både ledere og medarbejdere via personlig coaching og har stor erfaring med afholdelse af foredrag, kurser og workshops. Hun har en afsætningsøkonomisk baggrund (cand.negot.) og har tidligere været ansat i det private erhvervsliv samt på Handelshøjskolen i Århus. Hun er forfatter til bøgerne “Tag dig nu sammen, skat” samt “Det er nu eller aldrig”
Jes er stifter, CEO og seniorpartner i intenz. Jes har arbejdet med udvikling af mennesker på alle niveauer og i de fleste brancher siden 1988. Jes har en stærk tro på, at kulturen i en virksomhed skaber resultaterne, og Jes’ største drivkraft er at få topledelser drejet i den retning. Jes er i sit es, når han står på podiet foran en stor forsamling. Glæden ved at brænde igennem og flytte tanker, så negativt bliver til positivt, begejstrer ham. Stærkeste kompetencer: Strategi, lederudvikling, kulturudvikling, teamudvikling, salgsledelse og salgstræning.
Thomas har rådgivet erhvervslivets topledere i store virksomheder og organisationer som fx IKEA, United Nations, Novo Nordisk A/S, Republic of Fritz Hansen, Deloitte, Finansministeriet, Finansforbundet(Norge), Miljøstyrelsen m.m.
Thomas afholder foredrag og eksperimenterende workshops om fremtidens ledelse og new businessmodels i hele Europa og sidder desuden i bestyrelsen for en række konsulentvirksomheder.
I 1998 stiftede han psykologgruppen Psycces - psychologistATwork der efter september 2010 fungerer som en fuld integreret psykologisk enhed på instituttet. Enheden hedder i dag “Business & psychology” og består af tre psykologer der har til opgave at leverer psykologiske vinkler på fremtidens dagsordner.
Bøger: All dressed up - But nowhere to go (Gyldendal 2007) Thomas Geuken & Gitte Larsen. ROCK ‘N’ROLL LEDELSE - giv din virksomhed nerve og kant (Gyldendal 2010).
Hjælper virksomheder med at skabe loyale kunder, stærke samarbejdspartnere og motiverede medarbejdere.
E- MBA CBS (2007) Young Global Leader (2012) (world economic forum ) Tidligere ansættelser i blandt andet HP og Maersk Data
Feng shui master Torben Hecksher er stifter og daglig leder af Feng Shui Instituttet. Han har beskæftiget sig med den kinesiske livsfilosofi i over 30 år og har derigennem spredt god energi, glæde og fremdrift i mange virksomheder og private hjem i Danmark som i udlandet. Han er rådgiver for flere arkitekter og virksomheder og desuden en inspirerende foredragsholder. Torben Hecksher har skrevet flere bøger og lærebøger om feng shui
Niels Holme er partner i konsulent & softwarehuset TheLeadCompany. Hurtigt og effektivt identificeres de svage led i jeres salgskæde. Målrettede tiltag iværksættes for at udvikle kompetencer, processer, systemer og adfærd hos sælgere og salgsledelse i hverdagen. Efter følges op på effekten af tiltag, f.eks. en skarpere segmentering, flere gode leads gennem lead kanalerne og opbygning af en stærkere pipeline. TLC arbejder for helt små kunder med 5 ansatte og de langt større internationale virksomheder - med at få strategien på plads og med at træne/udvikle salg- & marketing-teams og den enkelte sælgers udbytte af salget til eksisterende og nye kunder. Niels står bag Lead Management Analysen 2014 med 690 respondenter og har selv analyseret på over 300 virksomheders salgskæder. Han holder hvert år salgsseminarer for 100-vis af deltagere, og har senest skrevet kapitler om salgskultur og risikoanalyse til bog om ”Strategisk Salg”, som udkom via Gyldendal i 2015.
Professionel sparring, coaching og udvikling af lederskab. Med mere end 20 års erfaring som leder på top- og mellemlederniveau, samt en 2 årig certificeret uddannelse som ID Lifecoach, er jeg fagligt klædt på til at udvikle, støtte og træne ledere på alle niveaue. Som certificeret ID Lifecoach kan jeg tilbyde dig coaching på såvel faglige som personlige udfordringer. Vi kan arbejde ”i dybden”, så de samme temaer ikke gentager sig igen og igen.
Thomas Gedde Højland er en meget erfaren konsulent, når det drejer sig om hvad der motiverer og engagerer mennesker, og hvad der driver virksomheder frem og skaber vækst. Thomas har bl.a. beskæftiget sig med kundefokuseret strategiudvikling og bistået mange topledelser med at aktivere kunderne direkte i at udvikle strategi, produkter, service og sikre konkurrencemæssige fordele. Thomas er en af landets mest erfarne konsulenter, når det drejer sig om at omsætte ny viden til praksis på en kreativ og innovativ måde – det gælder fx. styrkefokuserede tilgange til ledelse og udvikling samt Positiv Psykologi. Thomas Gedde Højland er cand.mag i pædagogik og samfundsfag og MA (distinction) i uddannelsessociologi. Han er medgrundlægger af og partner i Resonans.
Jesper Koch er tidligere professionel soldat og blev i 1992 udsendt til Bosnien-Herzegovina under United Nations Protection Forces (UNPROFOR). Efter 6 års aktiv tjeneste i hæren valgte han at læse psykologi på Århus universitet, hvorfra han blev eksamineret cand.psych. i 2003. Motivationen bag dette utraditionelle sporskifte var en nysgerrighed og en passion for at forstå, hvorfor nogle ledere er gode ledere, mens andre er exceptionelle forandringsledere.
Jesper er i dag en eftertragtet foredragsholder og træner for ledere og lederteams i både offentlige og private virksomheder. Han er kendt for sit store engagement og sin dybe indsigt i temaerne forandringsledelse, motivation og præstation, som han krydrer med egne erfaringer, som mellemleder og toplederrollen i biotech.industrien, forsvaret og konsulentbranchen.
Karsten er en energisk og humørspredende foredragsholder, underviser og inspirator. Karsten har som leder oplevet det meste og han deler gerne ud af erfaringer på en motiverende og indlevende måde. Karsten brænder for service og har sammen med Henrik Meng udviklet Licence to THRILL, som er et internationalt brugt værktøj til at skabe begejstring og resultater i organisationer og ledelse.
Finn er uddannet kemiingeniør fra DTU og har efterfølgende taget en PhD i bioteknologi og en MBA i innovation.
Han har i en lang årrække været tilknyttet Novozymes, hvor han har varetaget en bred vifte af funktioner, først som forsker og siden som afdelingsleder. Finn har taget sin PhD-grad fra Queens University i Canada og været Post-doc i New Zealand.
Endvidere har Finn været udstationeret for Novozymes i Japan. I Novozymes skabte Finn med tiden sit eget job og fungerede senest som Innovation Anchor inden han i 2000 besluttede sig for at blive 100 pct. selvstændig i altforkreativ A/S.
Han er forfatter og medforfatter til flere bøger om innovation, bl.a. ”Innovation for ildsjæle og vandbærere” og ”God innovationsledelse”.
Henrik Kongsbak er erhvervspsykolog og partner i konsulenthuset Resonans A/S, som han var med til at starte i 2002. Han arbejder som ledelsesrådgiver og konsulent i danske og udenlandske virksomheder, med fokus på spændingsfeltet mellem engagement og forretning. Han er medforfatter til bogen ”Organisationer der begejstrer” og har været tilknyttet som ekstern lektor på Københavns Universitet, ligesom han har været tilknyttet flere MBA programmer. I 2009 blev han udnævnt til Årets Konsulent af Berlingske Nyhedsmagasin, efter at have vundet Konsulentprisen.
Udover at holde foredrag om hvordan man skaber arbejdsglæde, har Karin Krogh en nørdet og smittende interesse for foredrag. Det holder hun også foredrag om. Er du professionel foredragsholder, leder eller medarbejder, og har du brug for at trænge stærkt igennem med dit budskab, så kan Karin Krogh hjælpe. Hun rammer de punkter, hvor tingene kan blive endnu bedre - og hun gør det med humor, indsigt og konkrete forslag til, hvordan man kommer videre. Karin Krogh har over 20 års erfaring med kompetenceudvikling via konferencer, foredrag og rådgivning. Med uddannelse som coach og proceskonsulent tager hun udgangspunkt i sit anerkendende menneskesyn. I 2004 stiftede Karin Krogh Nyt Potentiale, der arbejder med foredrag og kompetenceudvikling ud fra devisen: Det kan godt være klogt, selvom det er sjovt.
Søren Krogh-Nielsen er uddannet på Aarhus Universitet og har gennem det meste af sin karriere arbejdet i IT-branchen. Fra 2002 til 2009 var han hos Telia, først som direktør for Product Management, hvor han var med til at udvikle nye produkter og koncepter, og senere som salgs-og marketingdirektør, hvor han havde fokus på udvikling af Telias nye forretningsområder.
Søren kom til Ricoh i 2009 som salgs-og marketingdirektør, og i 2013 fik han det overordnede ansvar for Ricoh Danmark. Opgaven lød på fortsat at styrke Ricohs position på det danske marked og stå i spidsen for Ricohs overgang til leverandør af serviceydelser.
Fokus på personlig og organisatorisk udvikling gennem specialtilrettede udviklingsforløb i effektivitet.
Baggrund fra den praktiske og akademiske verden. Har arbejdet på alle niveauer i virksomheder op til bestyrelsesformand. I den akademiske verden er jeg ekstern lektor på Århus Universitet (ASB), og har tidligere haft en fuldtidsstilling samme sted.
Jeg har erfaring som leder af større forretningsudviklingsprojekter for eks. LEGO og TDC, men også for mindre start-up’s.
Peter er international certificeret ROI ekspert fra ROI Institute, USA ved Jack Phillips verdens førende ekspert på området.
Peter har i en årrække været økonomi- og IT-ansvarlig hos store internationale virksomheder som Grundfos, Lindab, Hilti og Vest-Wood og været ansvarlig for forretnings- og procesoptimering og projektleder på store forandringsprojekter.
De seneste år 8 år har Peter som konsulent haft fokus på kompetenceudvikling, skabe bedre læring, procesoptimering og vidensdeling og med kunder som Grundfos, Brdr. Hartmann, Dong Energy, Lynetten, Lego, Nestlé Sauer-Danfoss, Farsø Sparekasse og Randers Ungdomsskole m.fl.
Peter er uddannet HD i Regnskab, Organisation og Strategi og siden certificeret i brugen af Insights Discovery, Lean Six Sigma Green Belt og 4MAT master.
Karen-Marie Lillelund er kendt for sin store humor, som hun bruger flittigt, mens hun stiller skarpt på vores måde at kommunikere og omgås hinanden på. Hun er oprindeligt uddannet i dramaturgi og musik ved Århus Universitet. Hun startede som musicalperformer på Østre Gasværk teater, men har de seneste 12 år rejst Danmark rundt for at udbrede sit muntre og livsbekræftende budskab. For tre år siden blev hun certificeret Corporate Speaker i USA og er nu også begyndt at holde foredrag der. Karen-Marie har udgivet bøgerne ”Humor i ledelse” (Børsen) ”Humor på arbejde” (Gyldendal business) og ”Håndbog til et lattermildt liv”(Gyldendal business) www.karenmarielillelund.dk
Michael Lindberg kan sin teori, når det gælder 'Greatest Hits i Management', og han er god til at formidle sin viden på en enkel og underholdende måde. Han er også er i stand til at bruge den relevante viden og værktøjer i praksis, både i hans egen virksomhed Lindberg International A/S, men også som rådgiver for nogle af Danmarks største virksomheder.
Cand.merc. fra Syddansk Universitet og siden 1992 tilknyttet Handelshøjskolen i Århus som underviser. Efter at have arbejdet med strategi, salg og marketing i en række virksomheder besluttede han i 1995 at blive selvstændig i den kombinerede research- og rådgivningsvirksomhed Lindberg International A/S.
Jan Lindegaard er grundlægger af JLC og har en baggrund som Koncern Indkøbsdirektør hos ISS Global A/S igennem næsten 10 år. Han har forhandlet aftaler, der spænder fra få tusinde kroner til adskillige milliarder i mere end 38 lande over hele verden. Uddannelser og kurser fra Copenhagen Business School og IMD i Schweiz. Blandt de opnåede resultater er indkøbsbesparelser på mere end 100 mio. kr., tilpasning af en organisation med adskillige hundrede mand, reduktion af fejlrater samt opbygning af kompetencer og styre systemer. Erfaringsgrundlaget er fra ledende stillinger inden for handels-, produktions- og servicevirksomheder.
Stefan Lindegaard er forfatter, foredragsholder og strategisk rådgiver. Hans fokus på åben innovation, brugen af sociale medier til innovation og intraprenørskab har gjort ham til en betroet rådgiver i mange store virksomheder. Han mener, åben innovation kræver et globalt perspektiv, og han har holdt foredrag i og arbejdet med virksomheder i Europa, Sydamerika, USA og Asien.
René er specialist indenfor digital strategi og forretningsudvikling og er erfaren foredragsholder i disse emner. Han har stor erfaring med strategisk rådgivning i forretningers brug af digitale, herunder sociale medier. Kunder omfatter både internationale og nationale virksomheder indenfor BtB og BtC, bl.a. AP Pension, Forsikring og Pension, Pharmacosmos, Royal Copenhagen, Estée Lauder, World-Diabetes Foundation og Metro.
Hjælper ledere og medarbejdere med at blive dygtige netværkere, opbygge stærke relationer og på den måde få endnu mere værdi ud af deres Netværk. Både internt og eksternt. Kurser, workshops og foredrag om networking.
Susie Lynge er netværksekspert, erhvervscoach og medejer af Netværks Akademiet. Hun har undervist mere end tusind ledere og medarbejdere i professionel networking og coaching som et ledelsesværktøj. Nogle af kunderne er bl.a. Ledernes, Netværk Danmark, Finanssektorens Uddannelsescenter, VIA University College, KPMG, Man Diesel, Gfk. m.fl Hun har med udviklingen af DNA-networking fået skabt en unik platform, der sikrer personlig udvikling og resultater der kan ses på bundlinjen. DNA networking kobler anerkendte coachingteknikker med enkle netværksmetoder. Susie er kendt for sit nærvær, et smittende engagement og for at gøre en forskel.
Liselotte har en helt fantastisk evne til at male mentale billeder og inspirere mennesker til at finde en fælles fornemmelse. Hun er en efterspurgt foredragsholder og konsulent verden rundt. Hun er desuden bestyrelsesmedlem i Brandhouse A/S samt i Advisory Board for Master i Oplevelsesledelse på RUC MOL og underviser i Scenarier på CBS. Hun har forfattet bogen en Linedans fra Ide til Succes samt udviklet Typisk! et brætspil der træner din evne til at samarbejde på tværs af faggrænser. Liselotte blev født i Danmark i 1970. Hun har en Cand.Phil. i Økonomi og politik fra St. Anthony’s College, Oxford University, UK.
Lotte Lüscher er erhvervspsykolog og PhD i ledelse. Hun er indehaver af firmaet Clavis Erhvervspsykologi. Lotte har siden 1993 arbejdet som virksomhedskonsulent for private og offentlige firmaer, særligt med fokus på strategiske og organisatoriske forandringsprocesser.
Lotte er endvidere ansat som ekstern lektor ved Handelshøjskolen i Århus og på Psykologisk Institut i Århus.
Hun er autoriseret psykolog i Dansk Psykologforening og erfteruddannet, bla. inden for systemteori (Dispuk) og Gruppedynamik (Tavistock Institute of Human Relations, London).
Lotte er endvidere forfatter til bogen ”Ledelse gennem Paradokset” og til en række artikler om ledelse
Jonathan Løw har startet 4 virksomheder, heraf 2 internationale. De tæller bl.a. engodsag.dk, der havde som sin vision at gøre velgørenhed til en naturlig del af danskernes hverdag og indkøbsvaner. Imens Jonathan var i virksomheden (2004-2008), voksede den fra 2 til 25 medarbejdere og påbegyndte internationaliseringen til 8 europæiske markeder.
Han har derudover været medstifter af bæredygtighedsprojektet Sprout, der bl.a. står bag verdens første blyant, som kan plantes og blive til krydderurter. Jonathan forlod virksomheden i 2013, og Sprout er siden vokset til at være aktiv i 60 lande og have en større tocifret millionomsætning. Virksomheden har været fremhævet af medier som CNN, The Huffington Post, The Today Show, New York Times m.fl.
Udover iværksætteriet har Jonathan været ansat som marketingchef for Bog & idé, marketingchef hos KaosPiloterne samt vækstrådgiver og investor i investeringsfonden Accelerace. Han udgav i 2014 bogen ”Listen Louder”, der omhandler innovation og autentisk markedsføring. Bogen er indtil videre solgt i over 10.000 eksemplarer og fik 5 stjerner i bl.a. Børsen og Berlingske Business. Aktuelt arbejder han på det meget ambitiøse bogprojekt GURUBOGEN - www.gurubogen.dk
Jonathan er tidligere kåret af Berlingske Tidende som én af Danmarks 100 mest lovende ledere samt har modtaget bl.a. e-handelsprisen og Computerworld’s Edison Award for sit arbejde med innovation og markedsføring. Han er en populær stemme på de sociale medier og bliver p.t. fulgt af over 20.000 danskere.
Som rådgiver og konsulent har Jonathan arbejdet med virksomheder som GoMore, Lix Technologies, Post Danmark, Danske Bank samt en lang række danske kommuner. Han er tidligere blevet brugt som key note speaker, vært og workshop-facilitator af organisationer som Rigét Erhvervsnetværk, Next Step Challenge, Djøf, Lederne, LOF, LEGO, VL Netværket, Arbejdernes Landsbank, Middelfart Sparekasse, 3R Kontor og mange flere.
Life-coach, Yoga-Terapeut og certificeret Kontor-Yoga instruktør, ejer og udvikler af Kontor-Yoga og Senior-Yoga.
Lars Møller er stifter af konsulentvirksomheden ResultPartner, som har specialiseret sig indenfor strategieksekvering under vanskelige organisatoriske, kulturelle og markedsmæssige vilkår. Han har i 20 år arbejdet som virksomhedskonsulent indenfor strategieksekvering, forandringsprocesser, procesoptimering, salg- og omsætningsudvikling. Har fokus på effektivisering og er en erfaren Executive coach. Lars Møller har stor international erfaring med gennemførelse af komplicerede forandringsprocesser der har givet markante resultatforbedringer. Lars Møller er forfatter til bogen ”Strategieksekvering”, som findes på dansk og engelsk.
Lars Petersen er executive consultant og chefkonsulent i AnkerhusGruppen. Han har udviklet koncepter omkring organisationsudvikling og kommunikationsstrategi. Med et bredt kendskab til ledelses- og virksomhedskultur har Lars store kompetencer inden for facilitering af forandringsprocesser både inden for det private og det offentlige. Lars er desuden optaget af, hvordan man som organisation eller virksomhed udnytter sit potentiale til fulde, og han har blandt mere et dybt indblik i Teori U og Leadership Pipeline. Lars er uddannet cand.mag. i filosofi og psykologi fra Roskilde Universitet, og har mange års erfaring som konsulent, underviser, kursusholder, ekstern lektor på Roskilde Universitet og Aarhus Universitet og som selvstændig i egen virksomhed.
Lene Rode branding- og kommunikationsrådgiver. Hun er uddannet journalist og har 13 års kommunikationserfaring fra nogle af Danmarks førende livsstilsmagasiner og som rådgiver for private virksomheder. Hun bruger sit journalistiske fundament til at finde ind til den enkelte virksomheds DNA og gode historier - og med det udgangspunkt skabe målrettet, slagkraftig kommunikation. Lene Rode er indehaver af kommunikationsbureauet Rode+People, som rådgiver virksomheder i at opbygge stærke, troværdige brands og kommunikere effektivt med deres målgrupper. Rode+People tager sig både af de overordnede strategier og det helt praktiske som webtekster, pressemateriale, nyhedsbreve, workshops og foredrag.
Lone Ryg Olsen er konsulent med bred viden om HR og kommunikation. Hun er uddannet journalist med 12 år på Morgenavisen Jyllands-Posten som skribent og redaktør, og hun har siden været HR- og kommunikationsdirektør for flere store danske og internationale selskaber. Hun er indehaver af Working Relations, der leverer komplette løsninger inden for HR og kommunikation til en række forskellige virksomheder.
Kirsten Stendevad er kendt for sit visionære lederskab og sin evne til ikke blot at inspirere, men transformere. Hun har skrevet 5 trendsættende bestsellere, herunder Simple-living.dk, Moderskab som Karrierefordel og Den nye Karrierefar. Hun har uddannet hundredevis af kvinder i at tage autentisk lederskab og skabe work life balance. Hun har boet 24 år i udlandet og været gæstelærer på Harvard Business School, MIT og MBA uddannelser i USA. Hun har foredraget for tusinder, herunder McKinsey & co, Microsoft, Nordea m.fl.
Cand. Polyt og Bcom. - Yngre ingeniør hos A.P. Møller – management konsulent hos Andersen Consulting – management konsulent hos Albertsen og Hvidt – Leder af IT Governance hos Novo Nordisk – Ansvarlig for projektporteføljeledelse hos Danske Bank og management konsulent og partner hos Implement Consulting Group – desuden censor på DTU og i Advisory Board for bachelor uddannelse hos CBS.
Har arbejdet med ledelse i snart 20 år i bl.a. Ecco Sko, 3L samt Netværk Danmark. Efter MBA har jeg ligeledes arbejdet meget med Strategi & Forretningsudvikling. Og de seneste år har jeg arbejdet med udvikling af ledelsesnetværk – Adm. Direktører samt forretnings- og ledelsesudviklingsgrupper.
Jeg er relationel håndværker med skarp fokus på forretningen. Mit mål er at hjælpe mennesker og organisationer med at hjælpe sig selv, med at gøre det, de har valgt at ville gøre. Jeg er pragmatiker med mange års solid organisations- og lederudviklingserfaring fra store danske koncerner. Jeg er optaget af at skabe bæredygtige resultater og tænke i helheder. Jeg involverer mennesker i resultatskabelse, fordi det har stor effekt at give andre mennesker betydning!
Pia Torreck er partner i Ingvardsen ll Partners, Executive Search and Services. Hun har i +20 år arbejdet som konsulent i danske og internationale virksomheder.
Pia Torreck har en bred teoretisk baggrund som Master i ledelsespsykologi fra Aalborg Universitet, Master i Positiv Psykologi fra Aarhus Universitet, HD i Udenrigshandel fra Copenhagen Business School, cand.jur. fra Københavns Universitet . Pia Torreck er certificeret som coach.
Strategy and Business Model Architect - PinPointers
Michael N. Wilkens er en af verdens førende eksperter inden for udvikling af forretningsmodeller – Business Model Innovation. Han ejer og driver konsulentvirksomheden PinPointers.
Michael N. Wilkens er medforfatter på bogen The Business Model Generation og arbejder i dag ligeledes sammen med bogens hovedforfatter Alexander Osterwalder som Business Model Architect i det internationalt anerkendte rådgivningsfirma Strategyzer.
Michael N. Wilkens faciliterer strategi og innovationsprocesser for de største virksomheder i Europa og USA men har en særlig passion for start ups og mellemstore virksomheder i Danmark.
Udover den faglighed, der ligger i at have faciliteret mere end 150 strategi- og innovationsprocesser har Michael N. Wilkens en stærk baggrund inden for digitalisering, salg og ledelse og en dyb indsigt i det engelske, amerikanske og tyske marked, hvor han har boet og arbejdet.
Michael er en erfaren bestyrelsesformand og har være medlem af bestyrelser i vækstvirksomheder de sidst 10 år.
De seneste 5 år har jeg arbejdet professionelt med partnerskaber og konsortier i DONG Energy, med ansvar for udarbejdelse og implementering af kommercielle partnerskaber som væsentligt element i forretningsstrategien. Jeg har etableret mere end 30 kommercielle partnerskaber med lokale og globale aktører.
Jeg har arbejdet i og har etableret internationale konsortier til gennemførelse af opgaver indenfor nye teknologier, arkitektur og optimal energianvendelse.
Sammen med partnere har jeg skabt positive resultater i danske, europæiske, nordamerikanske og brasilianske virksomheder, primært i udviklings- og demonstrationsprojekter.
2010-2012 Partnerskabschef i DONG Energy i forretnings-enheden Power New Bio Solutions (General Manager, Global Alliances). 2007-2010 Forretningsudvikler i DONG Energy’s Innovationscenter, nye teknologier og forretningsmodeller (Sr. Business Developer).
Min uddannelsesbaggrund er foruden cand oecon fra Aarhus Universitet i 1989 en mastergrad i konfliktløsning fra Københavns Universitet fra 2004 (MMCR) og en mini MBA i innovationsledelse fra DTU i 2008 (CEL TM).
Julie Kjær-Madsen er selvstændig konsulent og har en design-baggrund og en Master Practitioner i Innovation og forretningsudvikling.
Hun har 13 års erfaring med rådgivning indenfor innovation, facilitering, udvikling af innovationsprocesser, kompetenceudvikling og udvikling af innovationsadfærd og praksis i organisationer.
Hun arbejder i mange forskellige brancher, i ind og udland og i alt mellem store globale organisationer til start-ups. Som rådgiver og underviser er Julie engageret og meget praktisk orienteret. Hun arbejder visuelt og tilpasser værktøjer og metoder til den enkelte virksomhed.
Internationalt kommercielt fokuserede stillinger i A.P. Møller-Mærsk, Grundfos, Siemens 7 års erfaring som salgschef 6 år undervisningserfaring i Værdibaseret Salg, strategi, forandringsledelse, projektledelse m.m. – Associate Professor 6 års dyb forskning i Værdibaseret Salg – gjort praktisk og nemt at eksekvere på for virksomheder 6 års international konsulenterfaring
Relevante uddannelser: MBA, NLP coach, Organisationskonsulent