Niels Holme er partner i konsulent & softwarehuset TheLeadCompany. Hurtigt og effektivt identificeres de svage led i jeres salgskæde. Målrettede tiltag iværksættes for at udvikle kompetencer, processer, systemer og adfærd hos sælgere og salgsledelse i hverdagen. Efter følges op på effekten af tiltag, f.eks. en skarpere segmentering, flere gode leads gennem lead kanalerne og opbygning af en stærkere pipeline. TLC arbejder for helt små kunder med 5 ansatte og de langt større internationale virksomheder – med at få strategien på plads og med at træne/udvikle salg- & marketing-teams og den enkelte sælgers udbytte af salget til eksisterende og nye kunder. Niels står bag Lead Management Analysen 2014 med 690 respondenter og har selv analyseret på over 300 virksomheders salgskæder. Han holder hvert år salgsseminarer for 100-vis af deltagere, og har senest skrevet kapitler om salgskultur og risikoanalyse til bog om ”Strategisk Salg”, som udkom via Gyldendal i 2015.