SÆLGER: Når du vil gå andre veje end den tradiMonelle og opdage, hvordan salg kan være langt mere effekMv end “præsentaMonsteknik”. Salg er 20% teknik og 80% psykologi! Indsigt i mennesker og i dig selv er vejen Ml et godt og givende liv som sælger. Ægte forretningsforståelse er menneskeforståelse. Du lærer at hjælpe kunden Ml et valg. Alle vil gerne vælge Ml, ingen (eller få) vil sælges Ml. Ægte salg har fokus på at skabe værdi for køber og sælger, aldrig kun sælger. Salg er, at kunden er Mlfreds 12-36 måneder e^er valget om at købe er taget. Salg og selvindsigt. Når du forstå dig selv, forstår du kunden bedre.LEDER: Oplever du, at du er “alene” i ledelsen? Vil du give dig selv mulighed for at se længere og dybere ind i ledelse af mennesker, der udfylder funkMoner? Hos SalgsPiloterne og MenneskeKenderen får du en uvildig sparringspartner, der giver dig mulighed for selvindsigt og selverkendelse – og helt sikkert giver dig “klar besked, indsigt og viden”, hvis du vil og tør. Du får input og inspiraMon på konkrete problemsMllinger med medarbejdere, markeder, strategi, moMvaMon og alt muligt andet ledelsesrelevant. Alle har brug for én, og du kan vælge at bruge en udefrakommende Ml sparring, som aldrig er bange for at være ærlig og “ind-Ml-benet”.REKRUTTERING: De fleste hyrer på kompetencer og fyrer på personlighed. Når Menneskekenderen rekrueerer, gøre det omvendt: Først en analyse af mennesket og personlighed og dernæst analyse kompetencer. Kompetencer kan læres, personlighed er langt mere besværligt at forandre. Kandidaterne tager en Big Five personlighedsanalyse samt en GIA