Derfor er det mere sandsynligt, at du køber, hvis du handler fra din iPad
Vi har en tendens til at forøge værdien på en genstand, når vi ejer den. Psykologer kalder dette for ”endowment effekten”. Den er tilstede i selv trivielle ting som kaffekopper og chokoladebarer, som en person lige har modtaget i et laboratorium. Disse lidt irrationelle nylige ejere vil have langt flere penge for kaffekoppen, end mere rationelle købere er villige til at betale for dem.
Få adgang til denne side – opret dig som medlem
Meld dig ind nu og få ubegrænset adgang til din egen værktøjskasse med ledelsesværktøjer, videoer og artikler.
Business medlemskab |
Kr. 1.975,- /år
(ekskl. moms.)
|
For:
Indhold:
- Ubegrænset adgang til indhold
Inkluderer også:
|
Business+ medlemskab |
Kontakt for pris
|
For:
- Ledergrupper med mere end 5 nøglepersoner
Indhold:
- Ubegrænset adgang til alt indhold
Inkluderer også:
|
Nyhedsbrev
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få adgang til HELE Lederindsigt.dk i 3 uger.