Salg, marketing og kommunikation

« Forrige 1   2    3    4    5    6    7    Næste »

10 grunde til, at I skal have en digital marketingstrategi

Elsk det eller had det. Digitale medier er kommet for at blive. Uden en plan for hvordan du agerer på de forskellige digitale kanaler, risikerer du at ryge ud i glemslen.

Forstå Blockchain

Blockchain er en teknologi der bl.a. muliggør sikre handler direkte mellem individer. Dvs. uden mellemmænd som f.eks. banker. Blockchain er bl.a. teknologien, der ligger bag den digitale valuta bitcoin og kommer potentielt til at få stor betydning for, hvordan vi alle handler med hinanden i fremtiden.

Sådan bruger du produktlivscyklussen til at maksimere et produkts succes

For mange er marketing lige så meget en kunst som en videnskab. Og mangler du input til den videnskabelige side, er produktlivscyklussen et godt sted at starte. Den viser nemlig på et helt overordnet niveau, hvornår der er størst chance for, at særlige tiltag giver de bedste resultater.

Opnå vækst ved at styre virksomhedens leadkultur

Leads er henvisninger til potentielle kunder, som virksomhedens salgsteam typisk arbejder med at konvertere til reelle kunder. Der er mange måder at tilgå leads og generering af leads på, men målet er dog altid det samme: At skabe salg og dermed vækst.

Skab vedvarende vækst med den rigtige strategi og en effektiv infrastruktur

Hvis du nogensinde har været del af en virksomhed med ambitioner om at vokse sig større, har du sandsynligvis også oplevet, at det med at skabe og ikke mindst vedligeholde vækst sjældent er en dans på roser. Ifølge Bill Liabotis er der to hovedårsager, (der hver består af en række punkter) til at vækst er så svært.

11 tips til hvordan du kan blive mindre stresset, mere afslappet og mere selvsikker inden en præsentation

Sådan bliver du afslappet inden en præsentation. Med relativt simple virkemidler kan du opbygge din selvsikkerhed og lære at slappe mere af under pres.

8 tips til din virksomheds LinkedIn-kultur

Disse otte tips er udviklet som supplement til vores andre værktøjer om LinkedIn. Få 8 gode råd til hvordan, din virksomhed kan blive ved med at opretholde en effektiv og resultatorienteret LinkedIn-kultur.

Hvordan du driver din virksomheds side på LinkedIn

Hvad skal du dele, hvordan og hvornår?

Hvad vil du med LinkedIn – og hvorfor?

LinkedIn er en del af jeres brand, uanset om I vil det eller ej. Hvis I ikke har en side, vil det blive bemærket, og hvis I har en side, så vil det blive bemærket, hvordan I bruger den. Anvendes den rigtigt, kan en virksomheds-side på LinkedIn være et effektivt værktøj til at skabe bl.a. netværk, dialog og vidensdeling.

Skab jeres eget digitale økosystem for information, netværk og salg

I denne artikel vil vi føre dig ind i LinkedIns univers og forklare lidt om selve mediet, inden vi klæder dig på med praktiske redskaber og guidelines.
« Forrige 1   2    3    4    5    6    7    Næste »