5 ting der fremmer kundefastholdelsen i din B2B virksomhed

Selv om man nogle gange kan være i tvivl – vi har alle oplevet dårlig kundeservice - investerer virksomheder i dag mange ressourcer i kundefastholdelsesprogrammer. Men når det kommer til kundeloyalitet, kan det være svært at overføre de typiske B2C-metoder til B2B-virksomheden. Klippekort, point og bonusordninger giver ikke rigtig nogen fornuft i en B2B-sammenhæng. Men der er noget, du kan gøre.

Få adgang til denne side – opret dig som medlem

Meld dig ind nu og få ubegrænset adgang til din egen værktøjskasse med ledelsesværktøjer, videoer og artikler.

Business
medlemskab
Kr. 1.975,- /år

(ekskl. moms.)

For:

  • Virksomheder

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases
Business+
medlemskab
Kontakt for pris

Kontakt salg:
info@lederindsigt.dk

For:

  • Ledergrupper med mere end 5 nøglepersoner

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases

Kommende features:

  • Intern vidensdeling - upload og del dokumenter i gruppens eget forum på lederindsigt.dk

Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få adgang til HELE Lederindsigt.dk i 3 uger.