5 ting der fremmer kundefastholdelsen i din B2B virksomhed
Selv om man nogle gange kan være i tvivl – vi har alle oplevet dårlig kundeservice - investerer virksomheder i dag mange ressourcer i kundefastholdelsesprogrammer. Men når det kommer til kundeloyalitet, kan det være svært at overføre de typiske B2C-metoder til B2B-virksomheden. Klippekort, point og bonusordninger giver ikke rigtig nogen fornuft i en B2B-sammenhæng. Men der er noget, du kan gøre.
Få adgang til denne side – opret dig som medlem
Meld dig ind nu og få ubegrænset adgang til din egen værktøjskasse med ledelsesværktøjer, videoer og artikler.
Business medlemskab |
Kr. 1.975,- /år
(ekskl. moms.)
|
For:
Indhold:
- Ubegrænset adgang til indhold
Inkluderer også:
|
Business+ medlemskab |
Kontakt for pris
|
For:
- Ledergrupper med mere end 5 nøglepersoner
Indhold:
- Ubegrænset adgang til alt indhold
Inkluderer også:
|
Nyhedsbrev
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få adgang til HELE Lederindsigt.dk i 3 uger.