Activity-based Costing (ABC)

ABC er et alternativ til traditionel budgettering, hvor en virksomheds indirekte omkostninger såsom el, varme og marketing fordeles proportionelt i forhold til aktivitetens direkte omkostninger. Dette er utilfredsstillende fordi to aktiviteter, der forbruger den samme mængde direkte omkostninger, sagtens kan forbruge vidt forskellige mængder af indirekte omkostninger.

Få adgang til denne side – opret dig som medlem

Meld dig ind nu og få ubegrænset adgang til din egen værktøjskasse med ledelsesværktøjer, videoer og artikler.

Business
medlemskab
Kr. 1.975,- /år

(ekskl. moms.)

For:

  • Virksomheder

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases
Business+
medlemskab
Kontakt for pris

Kontakt salg:
info@lederindsigt.dk

For:

  • Ledergrupper med mere end 5 nøglepersoner

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases

Kommende features:

  • Intern vidensdeling - upload og del dokumenter i gruppens eget forum på lederindsigt.dk

Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få adgang til HELE Lederindsigt.dk i 3 uger.