Sådan lægger du en strategi. Fem essentielle faser

At udvikle en strategi kan virke som en stor og uoverskuelig omgang. Hvor skal jeg starte, hvilke informationer skal jeg tage højde for undervejs, hvordan kommer jeg i gang og hvad har jeg brug for at vide om min virksomhed, om mine konkurrenter, om mine kunder og om markedet? Antallet af spørgsmål kan synes nærmest uendeligt. Denne artikel giver dig et samlet overblik, over hvordan du griber en strategiudviklingsproces an, hvilke oplysninger du skal bruge og værktøjerne til at finde dem.

Få adgang til denne side – opret dig som medlem

Meld dig ind nu og få ubegrænset adgang til din egen værktøjskasse med ledelsesværktøjer, videoer og artikler.

Business
medlemskab
Kr. 1.975,- /år

(ekskl. moms.)

For:

  • Virksomheder

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases
Business+
medlemskab
Kontakt for pris

Kontakt salg:
info@lederindsigt.dk

For:

  • Ledergrupper med mere end 5 nøglepersoner

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases

Kommende features:

  • Intern vidensdeling - upload og del dokumenter i gruppens eget forum på lederindsigt.dk

Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få adgang til HELE Lederindsigt.dk i 3 uger.