Sådan segmenterer du dine kunder

Kundesegmentering kan være relevant i mange forskellige sammenhænge. Når du lægger en ny strategi eller udvikler nye produkter, er det en stor fordel at vide hvilke kundesegmenter virksomheden henvender sig til. Og måske lige så vigtigt, hvilke I ikke gør. Nogle af de spørgsmål en kundesegmentering kan besvare er, om jeres kunder handler og tænker som tror, de gør og om deres handle- og tankemønstre ændret sig. En anden vigtig indsigt er, hvilken gruppe af kunder der giver størst omsætning og indtjening. Og om der evt. er uudnyttet potentiale.

Få adgang til denne side – opret dig som medlem

Meld dig ind nu og få ubegrænset adgang til din egen værktøjskasse med ledelsesværktøjer, videoer og artikler.

Business
medlemskab
Kr. 1.975,- /år

(ekskl. moms.)

For:

  • Virksomheder

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases
Business+
medlemskab
Kontakt for pris

Kontakt salg:
info@lederindsigt.dk

For:

  • Ledergrupper med mere end 5 nøglepersoner

Indhold:

  • Ubegrænset adgang til alt indhold

Inkluderer også:

  • Artikler og cases

Kommende features:

  • Intern vidensdeling - upload og del dokumenter i gruppens eget forum på lederindsigt.dk

Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få adgang til HELE Lederindsigt.dk i 3 uger.